مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: تیم پزشکی و بهداشتی متشکل از پزشک، ماما و بهورز به روستا‌های شیرین بهار اعزام شد.

اعزام تیم درمانی سیار  به چال انجیره شیرین بهاروحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تیم پزشکی و بهداشتی متشکل از پزشک، ماما و بهورز با حضور در روستا‌های شیرین بهار خدماتی شامل ویزیت پزشک، مراقبت زنان باردار، واکسیناسیون و مراقبت از بیماران فشار خونی را ارائه کردند.

او بیان داشت: پایگاه جاده‌ای پا آب شلال که به مدت ۱۰ماه به دلیل کمبود نیرو تعطیل شده بود با حمایت‌های نماینده مجلس، پیگیری فرماندار شهرستان و مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اندیکا مجددا راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات به همشهریان و اندیکا است.

کاظمی افزود: مصوبات ستاد کرونا شهرستان اندیکا، مانور اعلام زنگ خطر بیماری کرونا با حضور نیروی انتظامی، آتشنشانی، هلال احمر و آمبولانس شبکه بهداشت در سطح شهرستان اندیکا انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا ادامه داد: پیرو مصوبه ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خصوص نظارت بر اجرای دستور العمل‌های بهداشتی از سوی اتحادیه‌های اصناف، از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان، طی بازدید مشترک  کارشناسان بهداشت محیط با نمایندگان اتحادیه‌های مراکز و اماکن نظارت‌های بهداشتی به عمل آمده و جهت ۲۸ صنف متخلف اخطاریه رعایت نکردن و اصول بهداشتی صادر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.